Od sierpnia 2024 dostępna jest nowa wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank 2.7.0 dla systemów operacyjnych Android i iOS. Cały czas rozwijamy naszą aplikację, aby ułatwiać codzienność Państwa klientom oraz zwiększyć efektywność pracy banku.
Najważniejsze zmiany oraz korzyści wynikające z nowości, które pojawiły się w aplikacji:
Funkcja oszczędza czas i oferuje większą elastyczność w zarządzaniu finansami.
Funkcja zwiększa bezpieczeństwo i prywatność użytkowników, szczególnie w miejscach publicznych. Pozwala uniknąć przypadkowego ujawnienia wrażliwych informacji finansowych. Użytkownicy mogą czuć się bardziej komfortowo korzystając z aplikacji w różnych sytuacjach.
Funkcja umożliwia wygodne i szybkie dokonywanie przelewów poprzez skanowanie kodów QR, co eliminuje potrzebę ręcznego wprowadzania danych i minimalizuje ryzyko błędów. Użytkownicy mogą generować własne kody QR z danymi do transakcji, co ułatwia otrzymywanie płatności. Możliwość wskazania rachunku, dla którego generowany jest kod QR, daje dodatkową elastyczność i kontrolę nad finansami.
Funkcja ułatwia i przyspiesza dokonywanie przelewów do najczęściej wybieranych odbiorców. Poprawia wygodę korzystania z aplikacji, eliminując konieczność każdorazowego wprowadzania danych kontaktowych. Oszczędza czas użytkowników.
Funkcja ułatwia zarządzanie zobowiązaniami finansowymi poprzez szybki dostęp do kluczowych informacji dotyczących kredytów. Pomaga w organizacji i monitorowaniu terminów płatności oraz innych ważnych aspektów umów kredytowych.
Funkcja zapewnia lepszy wgląd w historię transakcji, co ułatwia śledzenie wydatków i planowanie budżetu. Pomaga w analizie oraz w identyfikacji nawyków finansowych. Zwiększa przejrzystość i kontrolę nad finansami osobistymi i firmowymi.
Funkcja poprawia zarządzanie finansami poprzez łatwy dostęp do informacji o oczekujących płatnościach. Umożliwia szybkie monitorowanie stanu przelewów i lepsze planowanie wydatków. Zwiększa świadomość finansową użytkowników.
Funkcja umożliwia wygodne dodawanie kontrahentów zagranicznych, co jest szczególnie przydatne dla osób prowadzących międzynarodowe transakcje. Zwiększa elastyczność i wygodę zarządzania kontaktami biznesowymi.
Przewodnik po aplikacji „Nasz Bank” kl. indywidualny dla systemu iOS od 12-08-2024
Przewodnik po aplikacji „Nasz Bank” kl. indywidualny dla systemu Android od 12-08-2024
Przewodnik po aplikacji „Nasz Bank” kl. firmowy dla systemu iOS od 12-08-2024
Przewodnik po aplikacji „Nasz Bank” kl. firmowy dla systemu Android od 12-08-2024
Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank od 01-08-2023
Od 1 sierpnia 2023 Klient samodzielnie w aplikacji mobilnej Nasz Bank będzie mógł zamówić kartę Visa Mobile lub Mastercard Mobile. szczegóły w Przewodniu po aplikacji „Nasz Bank”.
1 grudnia 2022r. została opublikowana nowa odsłona aplikacji mobilnej Nasz Bank, która rozszerza systemy bankowości internetowej Internet Banking i Internet Banking dla Firm. Aplikacja dostępna jest odpowiednio dla systemu Android w Google Play pod nazwą Nasz Bank, a dla systemu iOS w App Store pod nazwą Nasz Bank BS Ośno Lubuskie.
Aplikacja mobilna stała się głównym kanałem kontaktu klienta z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu wierzymy, że mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Nasz Bank 2.0 to m.in.:
Przewodnik po aplikacji „Nasz Bank” dla systemu iOS od 01-08-2023
Przewodnik po aplikacji „Nasz Bank” dla systemu Android od 01-08-2023
Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank od 01-08-2023
Szanowny Kliencie
od 1 grudnia 2022 udostępnimy wersję 2.0.0 aplikacji Nasz Bank, która nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony.
Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android (do tej pory 5.0), oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS (do tej pory 9.0).
Sprawdź jakie masz oprogramowanie w swoim telefonie.
Szanowny Kliencie
W związku z podnoszeniem bezpieczeństwa aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz pracami nad jej nową wersją, którą planujemy udostępnić w najbliższych miesiącach, informujemy, iż od wersji 2.0.0 aplikacja Nasz Bank nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony.
Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android (do tej pory 5.0), oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS (do tej pory 9.0).
Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług naszego Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
Przewodnik po Aplikacji “Nasz Bank” dla systemu Androi od 01-12-2022
Przewodnik po Aplikacji “Nasz Bank” dla systemu iOS od 01-12-2022
Przewodnik po Aplikacji “Nasz Bank” dla systemu Android
Przewodnik po Aplikacji “Nasz Bank” dla systemu iOS
W aplikacji Nasz Bank klienci banków spółdzielczych znajdą wszystko co niezbędne do codziennego bankowania. Więcej informacji o możliwościach aplikacji można znaleźć na stronie www.naszbank.pl.