Miejsce pracy: Ośno Lubuskie
Wymiar czasu pracy: Pełen etat
Oferta pracy na stanowisku: Referent ds. obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Banku
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji usług bankowych w tym transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane kierunki ekonomiczne, finansowe)
- pozytywne nastawienie do pracy z klientem
- łatwość nawiązywania kontaktów i w pracy i w zespole
- wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- dobra organizacja czasu pracy
- znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
- dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
- umowy o pracę,
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- pracę w przyjaznej atmosferze
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- dodatkowe świadczenia socjalne (dofinansowanie do wypoczynku, grupowe ubezpieczenie na życie, program opieki medycznej)
- Pracowniczy Program Emerytalny
Zainteresowane osoby prosimy o składanie do dnia 14.05.2025 r. listu motywacyjnego i CV z dopiskiem „Rekrutacja „ na adres e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl lub pocztą na adres:
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim ul. B. Chrobrego 5, 69-220 Ośno Lubuskie z dopiskiem rekrutacja .
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.