W związku z wymianą bankomatów w lokalizacji Ośno Lubuskie, Słubice i Lubniewice została wyłączona możliwość dokonywania wpłat za pomocą biometrii.
Klienci mogą dokonać wpłaty za pomocą smartKARTA (działa w aplikacji Nasz Bank) lub za pośrednictwem karty debetowej z uruchomioną usługą Mój Rachunek.
Jeżeli klient posiada więcej kart imiennych wydanych do konta, to usługa Mój Rachunek może być uruchomiona tylko na jednej karcie.
W załączniku oraz poniżej instrukcja jak aktywować usługę Mój Rachunek
Jeżeli chcesz dokonywać wpłat za pomocą karty aktywuj Mój Rachunek zgodnie z poniższą instrukcją
Aktywacja usługi Mój rachunek
Usługa Mój rachunek umożliwia korzystanie, przy użyciu karty płatniczej, w bankomatach oznaczonych logo Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim z dodatkowych opcji lokalnego systemu.
Po włożeniu karty płatniczej do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”.
Następnie w widocznym ekranie należy wybrać opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”.
System wymaga ustalenia dodatkowego hasła / PIN-u do usługi Mój rachunek (4 cyfry). Hasło nie może być udostępniane osobom trzecim.
Po dwukrotnym wprowadzeniu 4 – cyfrowego hasła / PIN – u do usługi Mój rachunek należy wybrać „Akceptuj”.
Od momentu aktywacji usługi Mój rachunek, po włożeniu karty płatniczej do bankomatów oznaczonych logo Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim Użytkownik karty płatniczej korzysta z opcji „Mój rachunek”. Użytkownik karty płatniczej podaje ustalone wcześniej hasło / PIN do usługi Mój rachunek.