Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług naszego Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodną mobilną autoryzację (zastępującą kody SMS) dyspozycji w bankowości internetowej,
- otrzymywanie powiadomienia PUSH o stanie twoich rachunków i operacjach (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
- logowanie przy pomocy kodu PIN lub odcisku palca
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- możliwość zakładania i zamykania lokat,
- lista kredytów, saldo, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
- płatności BILK: kod BLIK i przelew na telefon BLIK,
- smartKarta: wpłata na rachunek własny we wpłatomacie, szybka wypłata z bankomatu,
- karty płatnicze: historia transakcji, limity, blokada czasowa, zastrzeżenie karty,
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).
Przewodnik po Aplikacji “Nasz Bank” dla systemu Android
Przewodnik po Aplikacji “Nasz Bank” dla systemu iOS