Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Karty mobilne w aplikacji mobilnej Nasz Bank - Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim

Karty mobilne w aplikacji mobilnej Nasz Bank

Mamy przyjemność poinformować, że z dniem 1 sierpnia 2023r. wchodzi nowa usługa/produkt Karty Mobilne: Visa i Mastercard.

 Klient  może samodzielnie zamówić poprzez aplikację mobilną Nasz Bank Kartę Mobilną: Visa i Mastercard. Klient może do jednego konta (na ten sam pesel) zamówić obie karty – Visa Mobile oraz Mastercard Mobile (po jednej), nawet jeśli jest już w posiadaniu innego typu karty Visa lub Mastercard dla osób fizycznych.

Klient otrzyma kartę płatniczą w formie plastiku, która zostanie przesłana na adres, wskazany przez klienta podczas zamawiania karty. Karta wysyłana jest listem zwykłym na terenie RP. Karta przychodzi do klienta nieaktywna, aktywacji można dokonać w aplikacji mobilnej Nasz Bank, w placówce banku lub pod numerem telefonu bezpłatnej infolinii SGB 800 888 888

Warunki:

! Nie można zamówić karty Visa/ Mastercard  Mobile do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

Co klient może zrobić sam

! Posiadacz rachunku ma możliwość zmiany limitów dziennych w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

! oświadczenie o rezygnacji ze wznowienia karty klient może złożyć w oddziale prowadzącym rachunek co najmniej 45 dni przed upływem terminu ważności;