Już od dzisiaj tj. 27 czerwca 2022r. nasi klienci otrzymują możliwość skorzystania z nowej usługi w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Są to przelewy na telefon BLIK. Rozwiązanie znane jest już użytkownikom aplikacji innych banków, a teraz będzie ono dostępne również dla korzystających z aplikacji Nasz Bank. Dzięki niemu będzie można przekazać pieniądze innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.
W opiniach klientów przelew na telefon BLIK to jedna z najchętniej wykorzystywanych usług w aplikacjach bankowych. Umożliwia natychmiastowe przekazanie pieniędzy na rachunki w różnych bankach, które obsługują te funkcję BLIKA. Usługa cieszy się szczególną popularnością wśród młodych klientów.
Obecnie już ponad 10 milionów użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce może wysyłać i odbierać tego typu przelewy. Oznacza to, że od teraz klienci naszego banku będą mogli przekazać pieniądze swoim znajomym natychmiast, także do innego banku.
BLIKIEM w aplikacji Nasz Bank szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
Jak przelewać BLIKIEM na telefon?
Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji Nasz Bank swój numer telefonu.
Jeśli chcesz wykonać przelew:
1. Wybierz przycisk „BLIK”, a następnie „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Dane odbiorcy pobierane są kontaktów. Pamiętaj by prawidłowo opisywać odbiorcę z Imienia i Nazwiska.
4. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
5. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!